Fridans

Bara för att det är så underbart. Det känns hemskt att det är lov nästa vecka. Det hade varit bättre med lov denna veckan, så hade jag inte missat något alls, och mamma hade kunnat köra mig till juniorträffen igår. Imorgon är det SO, jag hoppas att det blir lika underbart som fridansen.

29 april, stadsteatern. Om jag inte slutar på Crazy Feet kommer jag att bo där i två veckor. Bli stammis på teatercaféet och sånt. Som varje år. Om jag vill åka på läger till sommaren måste jag spara lite pengar, och då är det inte läge att köpa busskort till Malmö varje månad, det får bli nästa år. Så jag stannar nog på Crazy Feet en termin till, och går i samma grupp som Emma och Ida. För de måste byta til min grupp, det bara är så.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits